Magnolia, you sweet thing

Magnolia, you sweet thing
You’re driving me mad
Gotta get back to you, babe
You’re the best I ever had
– Eric Clapton

Jeg har en kjærlighet for alt som blomstrer og gror nå som våren er her. Og jeg tror min nye favorittblomst er Magnolia. Den vokser på trær, og er ikke til å ta feil av når du først kjenner dem. De lukter i tillegg helt fantastisk. Jeg er rett og slett så betatt av blomsten at jeg måtte ta med meg et par kvister hjem her om dagen. Jeg tenkte de ville være perfekt i vasen sammen med mine ganske tørkede brudeslør. Det jeg ikke tenkte på, var at Magnoliaen vokser på trær, og ikke akkurat egner seg for å stå i masse vann i en vase. Så de knakk totalt sammen dagen etter, men de var nydelige i den korte stunden de sto som en bukett!

(Q) Hva er deres favorittblomst?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg