lyden av regn

Jeg tror ikke det har vært ett sekund uten regn siden i går kveld. Det regnet da vi satt på verandaen i familiebursdagen til mamma og måtte trekke inn. Det regnet da jeg kjørte bilen hjem i tussmørket ved midnatt. Det regnet da jeg la meg for å sove, jeg sovnet til lyden av lav tromming på vinduet. Det regnet da jeg våknet. Og det regner enda. 

Men det er litt koselig, for jeg kan krype opp i en av lenestolene nede i stua og lese en bok. Sitte like ved glassdørene ut mot terrassen og se på jordet som snart svømmer i vann. Det er ganske fredelig på en plass som denne, alt annet er stille, og regnet er det eneste som lager lyd.

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg