lufte hodet

God søndag!

Jeg må være ærlig å si at jeg er håpløs på ukedagene når det er ferie. Alt blir liksom bare rot, og jeg glemmer helt hvilken ukedag det er, det er jo fri uansett.. I dag er det strålende sol ute, og det gjør noe med hele humøret mitt. Jeg våknet opp, og fikk umiddelbart lyst til å hoppe ut av senga og komme meg ut. Jeg er alt for dårlig til å gå turer og være ute i frisk luft når jeg er hjemme i Larvik, og det er ganske ironisk siden jeg tross alt bor på en gård med hundrevis av turmuligheter rett foran nesa på meg. Det er definitivt noe jeg må bli flinkere til! Men i dag kledde jeg på meg superundertøy, tok frem hundebåndet og satte på musikken i ørene. Det er alltid best å gå turer her når jeg kan ta med meg en av hundene, det er så mye selskap i dem, og det er ekstremt mye mer motiverende å gå når de virrer rundt sammen med meg. Det var helt nydelig ute, og jeg fikk litt etterlengtet vinterluft inn i kropp og sjel. Så god måte å starte dagen på! 

(Q) Er dere glade i å gå turer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg