lørdagsmys

Hei! Ubeskrivelig godt å våkne uten en eneste alarm i dag. Det må jeg bare si… I dag har vært en lørdag uten noen avtaler, men jeg liker likevel når det skjer litt. Så jeg ordnet og sminket meg, før jeg gikk en tur ut i ett-tiden. Det arrangeres Holemenkollstafetten i dag, så det er flere områder i Oslo som er litt kinkige å rusle rundt på i dag. Men jeg endte opp på Grünerløkka, hvor det, til min store glede, var markedsdag. Jeg har det visst med å bare snuble inn i sånne ting, for akkurat det samme skjedde jo forrige helg også. Planen min var å ikke bruke så mye penger, for jeg må snart innse at jeg er student…
Men det gikk ikke helt som planlagt da det var på mye morsomt på salg. Eller, jeg handlet ikke massevis, men et par ting som kostet litt mer. Jeg var blant annet innom Olivenlunden, hvor jeg fikk smake på olivenoljer og eddik og balsamico som jeg aldri har smakt maken til. Det var helt utrolig mange gode smaker der, så jeg kjøpte med meg en olivenolje og en bringebæreddik hjem. Voksenpoeng! I tillegg fant jeg en latterlig nedpriset benk fra Søstrene Grene som jeg egentlig har siklet litt etter en god stund. Hadde ikke noe valg, den er nå skrudd sammen og pryder rommet mitt! Det er litt deilig med sånne dager også..!

Se på mye vakre buketter – midt på Løkka. Var vanskelig å ikke ta med meg alle hjem.

…Og hvor utrolig lekker er ikke benken min? Stolt eier (og enda ett voksenpoeng).

(Q) Hvordan er deres lørdag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg