lørdagsinnkjøp

Hei!

I går bestemte jeg meg rett og slett for å ta en shopping-runde i sentrum. Det er så lenge siden jeg har handlet masse uten å tenke på at jeg er student og helst ikke skal handle for så mye og sånt. Så derfor har det stort sett blitt vindushopping eller et par småting når jeg er i sentrum. Men i går hadde jeg lyst til å kjøpe det jeg har sett på, eller ønsket meg, men ikke ‘gitt meg lov til’ før. Det ble ikke noen hemningsløs pengebruk, men jeg handlet med meg masse gøy hjem! Haha, jeg pleier å si at jeg ikke er den materialistisk lykke-personen, men kanskje jeg har et snev av det likevel.. Uansett, det ble en skikkelig deilig gåtur og shoppingtur kombinert!

Genserene er fra Gina Tricot, sminkeprofuktene er Nyx og L.A.girl fra H&M, og Camilla Pihl-serien er å få tak i på Vita.

(Q) Hva synes dere om innkjøpene?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg