loppemarked done right

God torsdag, dere!

Forrige helg var jeg på en liten tur rundt i Oslo, da jeg kom over et skikkelig nydelig og koselig loppemarked i ett av mine favorittstrøk her i byen, Lindern. Det bugnet av masse fine klær, barnefamilier med leker og bøker, og masse annet fint stæsj. Det er så lenge siden sist jeg var på et loppemarked, og det er noe med stemningen der jeg bare elsker. Jeg fant faktisk en del fint ting, og fikk med meg hjem en parfyme, en skjorte og en kåpe. Skikkelig gode kupp også! Det var rett og slett et lykkefunn at jeg gikk forbi det loppemarkedet, for jeg er så utrolig fornøyd med det jeg kjøpte! Pluss at det er så fint å bare gå rundt og kikke på alt som henger på stativene eller ligger på bordene. Søndag well spent, vil jeg si!

(Q) Har dere vært på loppemarked i det siste?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg