(livs)viktige morgenrutiner

Hei, dere!

Det er kun tirsdag, men jeg føler meg allerede firkantet i øynene etter litt for mange timer med forelesninger på Zoom… Heldigvis har jeg noen fine rutiner på morgenene, slik at jeg ikke bare ruller ut av senga for så å sitte i halvsøvne under forelesningene.

Jeg står opp i god nok tid, setter på en skikkelig kaffe fra espressomaskinen min – sånn at det skal ta litt tid, og gjøres skikkelig(!). Deretter setter jeg på God morgen Norge, og koser meg med det, og en varmeflaske (som må til på disse iskalde dagene) frem til forelesningene starter. Da veksler jeg mellom å ta notater og strikke litt. Det er et fint lite avbrekk.
Så egentlig har jeg noen gode rammer for at ikke alt skal rakne totalt om dagen, hehe, men jeg har skjønt at det er superviktig nå som hverdagen preges av såpass mye digitalt og isolasjon. Det gjør i alle fall utgangspunktet for dagen litt bedre!

(Q) Hva er deres morgenrutiner under pandemien?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg