livet på sjøen

Ship o’hoy! 
Beklager, men jeg måtte bare.. Endelig fredag! Jeg har litt problemer med å faktisk forstå at det er en hel uke siden vi tok disse bildene. Jeg føler vi kom hjem fra turen i går, så at vi har rukket å få med oss ter dager med skole i mellomtiden er ganske rart. Jeg tenkte jeg skulle vise dere de aller fineste bildene jeg har fra seilasen – de er tatt midt ute på havet, omringet av vann. Det var så merkelig, så spesielt, å seile så langt unna land, med flere meter høye bølger som slo inntil båten, og opp på dekk. De siste dagene var så utrolig heldige med været, og vi kunne nyte sola på dekk. Det var en relativt stor kontrast til dagene før, hvor vi måtte tilbringe all tid utenom filmingen nede og innendørs på grunn av all regnværet. Det å være så langt unna land, midt ute på havet var ganske spesielt. Jeg har aldri opplevd noe lignende, veldig blandede følelser av å være fanget og begrenset, uten å ha noe sted å flykte. Men også en ro over å bare stå og stirre ut på ingenting. Det var jo så vakkert!

(Q) Har dere vært ute med seilbåt før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg