livet på gården

Det er så altfor sjeldent at jeg faktisk bruker den gården jeg bor på for det den er verdt. Vi har så utrolig masse plass ute, så mange morsomme steder å utforske og så masse frukt, bær og blomster nå om sommeren. I slutten av forrige uke var jeg ute på gårdsplassen i lange tider. Bare gikk rundt og kikket. Jeg blir fortsatt fascinert av alt som finnes her! Jeg plukket en boks med blåbær, smakte på sure rips og fant masse villbringebær. Gøy på landet, som de sier! Jeg er så glad i gården, jeg må bare være flinkere til å huske på det…!

~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg