litt luksus må til

Hei, dere!
Denne uka har jeg heldigvis kommet meg litt mer ut av leiligheten enn vanlig. På tirsdag var jeg nok en gang på sykehuset der jeg opererte, men denne gangen for å fjerne stingene og prate med en fysioterapeut. Jeg har enda lang tid igjen før jeg kan belaste foten foran, men jeg klarer smått å gå på hælen, som gjør det myye lettere å gå med krykkene! Så det er fremgang, og det er helt nydelig. 

Likevel er jeg ganske lenket til sengen og jobbing med bacheloroppgaven min, men jeg har fått pratet med en av ekspertene på det temaet jeg skriver om, og har fått enda mer veiledning på oppgaven. Det kjennes så deilig, for nå vet jeg hvor jeg vil. Jeg må gjøre intervjuer og gå dypere ned i teorien, men utenom det har jeg alt det andre klart! Så etter veiledningstimen min i går, unnet jeg meg en skikkelig digg lunsj på Oslo Raw, favorittstedet mitt som jeg ikke har besøkt på evigheter nå. Etter det tok jeg trikk og buss langt til andre siden av byen og møtte ei som jeg skulle kjøpe en kjole av. Det er verdens kuleste Ganni-kjole som jeg har siklet på i lange tider – jeg skal ta noen bilder med den på en annen gang. Så gårsdagen ble rett og slett en luksusdag for meg, som ellers bare holder meg innendørs, hehe. Sånt trengs i blant!

(Q) Hvordan har deres uke vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg