lillejulaften

Tenk det, i dag er dagen før dagen…

I dag er det lillejulaften, i morgen er julaften. Jeg gleder meg som en unge til morgendagen, og egentlig til selve kvelden i dag. Det er bestandig så koselig med “kvelden før kvelden” på TV, og hele den deilige julestemningen som kommer før selve dagen er her! Jeg tror jeg er like spent som lillesøstera mi er, og det sier litt – for hun flyr rundt og får ikke sove, haha. I dag har vi vært litt rundt med gaver til de vi ikke ser av familien i morgen. Det har vært veldig hyggelig å se dem igjen, det blir jo så veldig lenge mellom hver gang nå som jeg tross alt ikke bor hjemme. Jeg kom tilbake for ikke så lenge siden, og for øyeblikket pakker jeg litt saker som skal være med til mamma i kveld. Jeg skal sove der sånn at jeg våkner opp og har julaften der. Vi feirer med mamma sin side av familien i år.
Herlighet, tenk at i morgen skjer det! Jeg er helt over meg av spenning…

Se forresten – så utrolig fint der er hjemme på gården nå. Etter at det siste snøfallet kom her om dagen har det blitt så vakkert, nærmest eventyrlig. Jeg elsker gården på denne tiden av året!

(Q) Hvordan er deres lillejulaften?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg