like før den 17.

God lørdag!

I dag er nesten litt som dagen før julaften (åkei, kanskje ikke like stort som lillejulaften, men dere skjønner tegninga). Jeg har reist litt rundt i byen for å ordne de siste tingene før morgendagens festligheter. Helene og jeg dro en tur på rusta for å ordne champagneglass og litt annet, drikkevarer er i boks, og jeg har storhandlet inn mat til både frokost og tapas senere på dagen. Det blir så bra! Jeg skal ha champagnefrokost med jentene på morgenen, og det gleder jeg meg så enormt til – vi skal også ha på bunadene våre, og det er jeg så glad for! Det er mitt absolutte favorittplagg, jeg er så stolt av den. Så resten av denne dagen på jeg ordne litt sammen med mamma for å ro alt i land før selveste nasjonaldagen i morgen. Håper dere har en fin lørdag!

(Q) Hvordan skal dere feire 17.mai?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg