LEVERT BACHEOREN

Heisann!

I dag er en lykkedag! De nærmere to siste månedene har jeg jobbet med bachelor-oppgaven min. Nesten to måneder med mye stress, masse forskning, intervjuer, pensum, nytt å sette seg inn i, og timevis med skriving. Jeg har også hatt det handicapet at jeg ikke kunne dra på skolen (eller andre rolige steder) for å skrive, fordi jeg opererte foten idet oppgaven startet. Så jeg gjorde heller sport i det, og bestemte meg for å skrive hele bacheloren fra senga – og det klarte jeg. I dag var fristen for innlevering, og i går kveld sendte jeg oppgaven avgårde. Herlighet, dette er overgår alt av eksamener og andre oppgaver, hundre kilo av skuldrene, jeg er så letta!

Det er klart at en så stor og viktig dag må feires, så gjengen vår fra klassen hadde booket bord på Olivia på Aker Brygge. Vi møttes der klokken ett, og fikk pratet ut om frustrasjonen og lettelsen over oppgaven. Vi skravla, spiste god lunsj, drakk bobler, og feiret rett og slett på den perfekte måten! Det var helt fantastisk etter så mange uker med strev…♥

(Q) Har dere skrevet en bachelor før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg