leopard and sparkles

Heihei!
Denne uka har så langt toppet sosial-barometeret. Jeg har vært på kafé med fine mennesker, jeg har vært i byen alene og med Helene, og jeg har alt i alt vært mer utenfor leiligheten enn inne i den (for å stryke den tida jeg faktisk sover, da). Det har vært veldig hyggelig å se igjen både Trine, som var jeg med på tirsdag, og Aurora, som jeg dro på en etterlengtet kafédate med i går! Snart startet jo studiet igjen, og da er det ikke sikkert det blir like enkelt å treffe folk hele tiden… I morgen startet jeg faktisk med jobb igjen, etter en god stund med ferie. Jeg har bare en helgevakt, fra fredag til søndag, men det skal bli deilig å komme litt i gang igjen – som en slags oppvarming til neste uke og studiestart.
Som nevnt, var jeg en tur i nede i sentrumsgryta i går, og jeg tenkte jeg skulle gjøre et forsøk på å se litt fashionabel ut. Den siste tiden har jeg latt meg bite på dyreprint-trenden, og jeg har en leopardkjole som jeg rett og slett elsker. Så jeg stylet den med noen plattform-sko og sorte/glitrende negler for å prøve å se litt kul ut. Whatever, jeg er i alle fall fornøyd, hehe!

(Q) Hva har dere gjort så langt denne uka?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg