late dager

God mandag!

Dette er vel den offisielle starten-på-sommerferie-uka, når skolene får ferie og selve sommeren starter, er det ikke? Det kjennes litt rart å ha hatt fri i over to uker allerede, og det var først forrige uke jeg virkelig kjente på følelsen av sommerferie. Men nå har den ekstreme heten tatt en liten pause (den er vel like rundt hjørnet igjen), og jeg trives egentlig veldig godt med litt kjølige dager og regn om kveldene. Det er liksom en god unnskyldning for å ikke gjøre allverdens, og heller kose seg inne. Late dager passer best til overskyet vær! Vi får se hvor lenge det varer…

I dag skal jeg en tur ut for å både lufte hodet litt og kikke i et par butikker. Så må jeg vel snart begynne å pakke litt igjen, for jeg regner med å reise tilbake til Larvik i løpet av uka også. Sånn går det, litt avtaler her og litt avtaler der – men det er godt å kunne ha to steder å pendle mellom! Ha en fin mandag 🙂

(Q) Hva er deres planer denne uka?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg