lange februardager

Hei!
Jeg føler at denne uken har vart mye lenger enn den faktisk har. Det er bare onsdag, og jeg tenker at det snart burde være helg. Ikke det at jeg er så himla skolelei, for det er jeg egentlig ikke, men det har vært så lange dager at de har tullet med hodet mitt, hehe. Vi har om kriminaljournalistikk på studiet nå, og det er veldig spennende. Vi har mye teori, så det blir litt tungt i blant, men mange av forelesningene tar for seg mer enn bare rettslære og krim. I tillegg kombinerer jeg teoridagene med jobb, så det går litt i hverandre. Men så lenge jeg er god på å sløve når jeg kommer hjem om ettermiddagene, går det gjerne fint. Det gir meg ganske mye krefter og motivasjon å se hvor mye snø som smelter om dagen! Herlighet, jeg er så klar for vår..

(Q) Har dere også mye å gjøre om dagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg