landet i Larvik

Hei, og god morgen!

Sent i går kveld kom jeg hjem til Larvik. Jeg hadde besøk av Maria og Eline fra klassen for å ha et møte om oppgaven vår. Det var så fint å ha litt folk på besøk, og særlig de to som jeg ikke har sett på halvannen evighet! Etter vi var ferdig med møtet vårt, ble jeg hentet av stefaren min, og vi kjørte hjem til Larvik. Jeg skal være her over helgen for å feire 17.mai, og jeg gleder meg som en unge – selv om dagen blir veldig annerledes.. I dag tidlig måtte jeg komme meg opp halv syv for å passe på lillesøstera mi, og kjøre henne til barnehagen, fordi mamma måtte tidlig avgårde på jobb. Det var så hyggelig, og jeg følte jeg innhentet noen voksenpoeng da jeg leverte henne i barnehagen med sekk og fullt utstyr. Herlighet, en skikkelig fin start på dagen! 

(Q) Hvordan ser torsdagen deres ut?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg