lader opp

Hei!

I går var en veldig fin og deilig lørdag, til tross et par slitne kropper etter bursdagsfesten på fredag. Martine og Marie sov over, og det var superkoselig å ha de litt lenger enn bare den kvelden. Vi var en tur på Løkka og i sentrum for å kikke i litt butikker og sånt. Da de etter hvert måtte dra hjemover, var det ikke så mye annet som sto på planen, enn å slappe av. Det gikk i de vanlige lørdagsprogrammene da kvelden kom, og jeg fikk også tatt igjen fredagens gullrekke. Herlighet, føler meg som en gammel sjel fanget i en ung kropp, når jeg faktisk prioriterer å se gullrekka på nett-TV, haha. I dag er det ekstra deilig med helg, jeg tror liksom knekken kom da jeg våknet i dag tidlig. Jeg var ikke særlig sliten i går, og tenkte at jeg slapp billig unna med kreftene. Vel, ikke akkurat… Jeg har planer om å ta det helt med ro i dag, og lade opp til den kommende uka. Jeg har sittet og planlagt uka og sett på hva vi skal gjennom denne og neste uka på studiet. Og hjelp, det kommer til å bli to fryktelig krevende, hektiske og intense uker. Jeg lurer faktisk på hvordan alt skal klaffe. Jeg får be en bønn og håpe på at det ikke stjeler all livsgnisten fra meg.. Ha en fin søndag!

(Q) Hvordan har deres helg vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg