kruttårnet

Heisann!

Det har vært mye på planene de siste dagene, typiske sommerting og aktiviteter som er perfekte nå som det er fri. I går var jeg på lunsj med familien på Baker’n i Nevlunghavn, ett av de hyggeligste stedene på sommeren. Senere på kvelden dro jeg på kino sammen med min kjære Ida for å se Løvenes Konge. Og herlighet, for en film – tårer, gåsehud og hele pakka fra start til slutt! Dra å se den, ferdig snakka!
I dag har det bare stått en ting på planen, og det var Kruttårnteateret på Citadelløya i Stavern. Det er en skikkelig sommertradisjon, og folk kommer langveis fra for å få det med seg. I år var det kjente skuespillere som hadde satt opp Robin Hood. Det var så vanvittig bra, både for store og små, og jeg lo så jeg grein flere ganger. Det var så stas å få det med seg, og jeg kunne lett reist dit igjen for å se det enda en gang. Det er nok en av de morsomste tingene å få med seg i Stavern på sommeren, og i år var intet unntak. Så vanvittig bra! Jeg er skikkelig kulturell om dagen, og i morgen skal jeg faktisk på konsert, så nå er jeg i siget, hehe!

(Q) Hva er deres høydepunkt denne sommeren?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg