konsert i Åsgårdstrand

Heisann!
I dag driver jeg og pakker litt fordi jeg skal reise oppover til Vrådal for helgen. Familien på mamma sin side låner en hytte der fast hvert år, og vi skal opp sammen med resten av familien i dag. De andre har dratt i forveien, men jeg hadde ikke pakket noe særlig, og orket ikke reise avgårde så veldig tidlig, så dermed fikk jeg ta en egen bil opp dit senere i dag. Det blir veldig stas!
Men over til noe annet. I går var jeg i Åsgårdstrand på en konsert jeg har ventet hele sommeren (og litt til) på. Jeg reiste hjemmefra to timer før det startet bare for å helgardere, hehe. Det var Unni Wilhelmsen som spilte, og det er ingen hemmelighet at jeg forguder den dama sånn over middels mye. Hun er så flink, så god og så utrolig herlig! Jeg storkoste meg i går, og hele konserten var nydelig fra ende til annen..

(Q) Har dere vært på noen konserter i sommer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg