Kollenfest

Hei!

Nå sitter jeg relativt redusert og sliten på rommet mitt, og har vel egentlig ikke hatt en eneste pause siden i går kveld, haha. Jeg var jo på Unni Wilhelmsen-konsert, og det var helt fantastisk! Etter den var over dro vi videre på nach med Unni, og jeg var vel ikke hjemme før klokka var halv fire. Så skulle jeg opp igjen klokka syv for å gjøre meg klar for femmila i Kollen. Effektive tre og en halv times søvn! Vi har gått masse i dag, og beina er helt gåene, men jeg har aldri sett så mye av Holmenkollen og Frognersæteren før, så det var veldig gøy. Selve folkefesten og femmila var skikkelig morsomt, og det er virkelig så norsk som man kan få det! Vi tente opp bål, satte oss til med sitteunderlag, heia og lagde god stemning. Det var lørdagsmorgenen sin (bare litt kjipt at det ikke ble noen medaljer..)!

(Q) Er det noen flere som var i Kollen i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg