Kjør festival

God torsdag!
Nå løper jeg litt mellom sminke, klær, drikkevarer og ale annet for å gjøre meg klar til dag en av Stavernfestivalen. Jeg er så utrolig klar for festival nå, og kjenner jeg er i skikkelig stemning! Klokka ett i dag skal fineste Embla ha vorspiel, og hun tar det ansvaret på alvor, for å si det sånn. Hun lager omtrent sin egen festival kun for noen timer, og alle har en skikkelig good time. Jeg står nærmest og tripper for jeg er så klar for å komme meg ut og feste og ha det skikkelig gøy med alle jentene. Dette er sommer for min del, det er få tradisjoner som slår Stavernfestivalen. Jeg har lagt klar alle antrekkene, har sikret meg masse glitter (er det egentlig festival uten glitter?) og har prøvd å skli rett inn i festival-inspirasjonen. Men nå må jeg løpe videre, ha en fin dag!

(Q) Skal dere på Stavernfestivalen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg