kjedsommelighet og bursdagsfeiringer

Så var det mandag igjen. Jeg ligger fremdeles i senga, passelig utslitt etter en lang helg. Jeg var hjemme i Larvik denne helga for å feire familiebursdager på begge sidene av familien. Jeg reiste hjem med toget fredag formiddag, for å rekke første bursdag med pappa-familien fredag ettermiddag. Lørdagen var det litt roligere, og på søndag var det bursdag med mamma sin side av familien. Jeg vedder på at alle skilsmissebarna der ute føler meg på denne, hehe. Sånn er det bare, litt hektisk, men utrolig koselig å samle bursdagene på én helg når jeg først er hjemme.

Nå er jeg tilbake i Oslo, og var så sliten etter helga at jeg sov veldig mye lengre enn vanlig i dag. Trengte nok den. Jeg er fortsatt ikke særlig god i foten, så jeg holder meg nok lenket til senga i dagene og ukene fremover. Jeg sliter fortsatt med å venne meg til det, å ikke kunne gå ute, gå turer, bevege meg uten at jeg må støtte meg til krykker. Grusomt vondt å gå på dem i lengden. Men, jeg kan ikke akkurat gjøre noe med det. I stedet skal jeg bruke den tiden innendørs på å skrive bachelor-oppgaven min. Jeg kvier meg like mye for å jobbe med den hver gang. Det er ikke sånn supermotiverende, men jeg må bare gjøre det. Ååkei, nok syting herfra – jeg må skrive oppgave. Ha en fin mandag, dere!

(Q) Hvordan var helgen deres?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg