Karlstad, Sweeden

God lørdag!
Akkurat nå tuslet vi sikkert rundt i Stockholm og prøver å få med oss litt av byen der, men jeg har prøvd å være litt flink med å forhåndspublisere og lage innlegg likevel. Vårt første stopp på turen var Karlstad, som jeg nevnte i går. Det var virkelig en nydelig by! Vi startet i den skjønne parken jeg viste i forrige innlegg, og etter det kjørte vi til sentrum hvor vi spiste på en helt fantastisk italiensk restaurant. Da vi gikk derfra tuslet vi litt videre i byen og rakk å kikke i et par butikker før de stengte. Torget i Karlstad var også helt nydelig, alt i byen var så velstelt og fint. Det var nydelige parker (enda en like ved hotellet vårt, hvor jeg blant annet møtte et pinnsvin!!) flere steder i byen, og hele stemninga var skikkelig deilig. Hit vil jeg dra igjen!

(Q) Har dere vært her før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg