karaoke

Fredag, endelig!
Dette er slutten på fadderuka, og jeg kjenner det skal bli så deilig å få slappet av litt flere kvelder enn jeg har kunnet de siste to ukene. Jeg har kost meg så masse med verdens fineste faddergjeng, men det er litt slitsomt å feste i to uker, hehe… I går var vi på karaoke på Syng, og det er noe av det gøyeste vi har gjort, tror jeg. Jeg elsker karoke, og det er så fantastisk morsomt å hyle løs til kjente sanger, sånt blir det ordentlig god stemning av! Dagen i dag har jeg tilbrakt med noen venner, og resten av kvelden ser det ut som jeg skal kose meg med en film eller noen serier med litt fredagskos. Man bli helt tullete i hodet av fadderuka, for man er oppe til langt på natt og står opp tidlig for å få med seg skolen, men nå kjenner jeg at det er fredag på hele meg – og det skal nytes!

(Q) Har dere vært på karaokebar før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg