karamellsaus til jul

Hei!
Nå har jeg kommet meg hjem til gården og juleforberedelsene er allerede godt i gang. Stesøstera mi og jeg har vært en tur ute i byen for å handle et par ting i dag, og nå holder vi på med å bake julekaker og pakke inn gaver. Skikkelig stemning! Men over til en annen ting – forrige helg prøvde jeg meg på en hjemmelaget variant av den salte karamellsausen. Jeg elsker smaken av salt karamell, og bruker det gjerne i både kaffe, is og masse annet. Jeg ante ikke at det var så lett å lage det selv, og måtte gi det er forsøk. Oppskriften jeg brukte var Ida Gran Jansen sin, og den ble helt himmelsk god til slutt. Definitivt noe jeg skal lage igjen så fort første glasset er tømt!

(Q) Har dere forsøkt å lage salt karamellsaus før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg