kalde februar

Hei!

Jeg sitter i mørket med ullgenser, teppe og tøfler på, med tente lys rundt meg. Det er skikkelig kaldt ute om dagen, og jeg må kle meg som en polfarer for ikke å fryse til is. I dag har jeg vært på jobb igjen, og det var veldig deilig, i og med at det er vel tre uker siden sist. Jeg har hatt det så hektisk denne perioden etter jul (ikke at det roer seg nå, akkurat, men..), at jeg ikke har klart å skvise inn tid til å jobbe så mye som jeg gjerne skulle ønsket. Men i dag var det godt å få gjort litt nytte for seg igjen! Jeg hadde en ganske lang samtale med kloke og fine kollega Ingeborg Senneset om aktiv dødshjelp, som hun nylig har skrevet en kommentar om, og som jeg skal skive en sak om på studiet. Jeg tror det kan bli skikkelig bra. Hun er full av gode refleksjoner, og jeg kan bruke mye av det når vi går i gang med nye medierulleringer i morgen. Greit å være litt i forkant! Ha en fin tirsdag videre 🙂

(Q) Hva gjør dere denne uken?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg