kakebaker

Hei!

Det hender med jevne mellomrom (okei, ikke så veldig ofte, men det hender) at jeg får skikkelig lyst til å bake. Det er så deilig når det lukter bakst i leiligheten, og ikke minst deilig å lage noe godt. Så på lørdag ringte jeg til mamma og fikk hun til å sende meg oppskriften på kjeksene som hun har bakt oppigjennom barndommen min. Det er verdens beste cookies, og jeg var så fristet til å lage dem selv. Jeg satte på deilig musikk og lagde deigen. Jeg skal ikke lyve, to tredjedeler gikk med til å faktisk steke kjeks, én tredjedel var til mauling, hehe. Det er kanskje det beste i verden, coockie dough. Jeg må virkelig bli flinkere til å bake litt oftere!

(Q) Hva er deres beste cookie-oppskrift?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg