juli i gang

God morgen!

I går trengte jeg en skikkelig rolig dag uten noe planer. Jeg har liksom ikke fått slappet helt av de siste dagene, det har stort sett skjedd noe hver dag. Men i går hadde jeg en dag totalt fri for planer, og jeg ble enig med meg selv om at den skulle brukes til å lade opp litt krefter igjen. Jeg kjørte en del rundt, bare fordi kjøreturer er det deiligste jeg vet om. Og jeg har gården her hjemme for meg selv, så jeg satt meg ute for å lese en bok (som jeg endelig kan gjøre siden det er sommer, og jeg ikke drukner i pensum hehe). Så som Thea og kjæresten hjem, og vi lagde taco sammen på kvelden, etterfulgt av filmkveld. En ordentlig god avslapningsdag.. Håper dere nyter starten av juli, dere også – herlighet, andre sommermåned er i gang, hvor blir det av tiden?!

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg