julepynt i alle kroker

Hei!
De siste desemberdagene har vært så fine, og i dag har til og med sola skint gjennom hele dagen! Dagene går i det samme som de stort sett har gjort de siste ukene, og sånn stortrives jeg. I går fikk jeg en melding av min fine Martine, som lurte på om jeg hadde lyst til å komme en tur på besøk. En skikkelig juledate med gløgg og kos. Det var så hyggelig, og sånne kvelder skulle jeg gjerne hatt flere av!
Hjemme er jula virkelig i gang, og jeg har lys og julepynt omtrent overalt på rommet mitt. Det setter virkelig stemningen, og jeg koser meg så mye mer på de mørke kveldene nå enn i måneden før. Merkelig hvordan lys og pynt kan gjøre så mye forskjell! Men det er ikke bare hjemme jeg har pyntet til jul. Redaksjonen min har også fått seg et lite julesjokk etter at jeg startet, hehe. Det er lyslenker overalt, julekuler i alle kroker, og pulten min er et kapittel for seg selv. Der snakker vi mini-trekantlysestake, kuler, julestæsj og nisser. Jeg er bare ‘hu derre julegale’ på jobb. Det kan jeg meget fint leve med!

(Q) Har dere også kommet gang med julepyntingen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg