julemorgen

Nå er det julemorgen!
Det var helt umulig å få sove i natt, jeg tuller ikke når jeg sier at jeg hoppet i dusjen, tok ansiktsmaske, så på julekalendere og kikket på klokken da den hadde bikket 3 i natt, haha. Men akkurat julaften er jeg så ufattelig glad i, at det får bare være. Litt lite søvn gjør ingenting når jeg er så gira som jeg er nå! Da jeg stod opp ventet både julestrømpe, juleprogrammer på TV og julefrokost. Vi har akkurat spist ferdig, og nå sitter vi alle i sofaen, klistret til skjermen hvor det vises Tre nøtter til Askepott. Verdens aller, aller fineste juletradisjon (tror jeg, i alle fall). Nå kan resten av dagen bare komme!

(Q) Hvordan starter deres julemorgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg