julekjolen

Jeg er helt forelsket i denne kjolen, og kjøpte den i anledning at jeg ville bruke den i dag. Jeg brukte den også på julebordet vi hadde med klassen, men det er liksom ‘julekjolen’ min. Den er kjøpt på Gina Tricot, og jeg elsker den såå masse!
Nå har vi nettopp vært på julegudstjeneste i kirken her, og det hører med til tradisjonen. Det er så hyggelig å se igjen kjentfolk og venner før vi skal hvert til vårt. Nå skal vi veldig straks kjøre videre til mormor og morfar der vi skal feire vår julaften. Jeg rakk likevel å snike meg ut for å ta noen bilder med stefaren min. Slikt hører også tradisjonen til, haha..

Jeg ønsker dere en utrolig fin julefeiring, alle og enhver!

(Q) Hva skal dere på julaften?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg