julegavehandel

God tirsdag!

Klokken er bare halv tre, og jeg føler jeg har rukket så mye i dag, sånne dager er skikkelig deilig.. Jeg stod opp tidlig og ordnet meg, før jeg kjørte en tur inn til byen. Der hadde jeg først planlagt å dra innom Østlands-Posten for å hilse på de fineste kollegene mine, som jeg ikke har sett på et halvt år. Det var så hyggelig, og vi satt lenge og skravlet om livet her og livet i Oslo. Fine, fine mennesker! Etter hvert måtte de tilbake til jobb, og jeg skulle videre og handle inn julegaver. Det begynner faktisk å nærme seg slutten på lista mi nå. Jeg må bare strikke for harde livet, men selve julegavehandlingen er så godt som overstått – klapp på skuldra! Nå har jeg kommer inn døra hjemme, og startet på innpakkingen. Får så julestemning av å pakke inn gaver med julemusikk på i bakgrunnen. Så deilig… Ha en strålende tirsdag!

(Q) Har dere kommet langt på julegavene enda?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg