julebord

God fredag!

I dag våknet jeg opp i skikkelig slakk form, og har i grunn brukt hele dagen frem til nå på å komme meg. Vi hadde julebord med klassen i går, og det var så utrolig hyggelig! Det kan ha en ganske grei sammenheng med dagens form, men det betyr bare at stemningsfaktoren var høy. Maria hadde vors hos seg før vi skulle ut på Ingensteds og ha julebordet der, og vi koste oss så masse. Vi tok masse bilder og ladet opp til vi skulle videre. Da vi kom til Ingensteds var det tid for mat, musikk og masse gode mennesker. Jeg har faktisk aldri vært på et sånn ordentlig julebord før, men dette satte høy standard for min del. Så utrolig koselig, og så fantastisk god stemning! Jeg digger klassen min.. Dette var en skikkelig knall avslutning på første semester!

(Q) Har dere vært på julebord i år?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg