julebakst i hus

God lørdag! 
Herlighet, det er tolvte desember allerede, jeg forstår ikke hvor dagene flyr hen. Her i gården dyrkes førjulstida til det fulle, og jeg koser meg med små og store juleaktiviteter hver dag. Her om dagen var det enda mer julebakst som sto for tur. Nå er tre av syv slag i boks! Jeg tror riktignok ikke jeg skal bryne meg på alle syv i år, men jeg er godt fornøyd med tre. 

Min favoritt-julekake er brune pinner, og det har det vært siden første gang jeg smakte det. Det er tradisjon hjemme, og alle elsker dem like mye – faktisk så mye at vi alltid ender opp med å bake flere runder av dem, haha! I tillegg til brune pinner, lagde jeg også kokosmakroner. Det er jo både utrolig godt, og fryktelig enkelt å lage. Så kombinert med julesanger på høyttaleren og masse, masse gløgg, ble det julebakst og godlukt i leiligheten. Ah, jeg er så glad i lukten av julekrydder som lusker rundt i rommene!

(Q) Har dere noen faste julekaker dere alltid må bake?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg