juleavslutning

Heisann!

Herlighet, nest siste dagen i praksis. Jeg merker det skikkelig på hele kroppen at jeg snart er ferdig. Det er liksom en blanding av tomhet og glede. Ikke fordi jeg gleder meg til å bli ferdig her, for det er alt annet enn tilfellet. Men fordi jeg har hatt det så himla fint de ti ukene i NRK. I dag var vi ute og spiste sammen, hele redaksjonen, på Delicatessen. Det var skikkelig, skikkelig hyggelig, og en ordentlig fin avslutning på praksisperioden, med deilig tapas og et par vinglass!
Jeg er nok enda mer vrak i morgen, så nå får jeg bare prøve å tenke på det fine – og at jeg har én dag igjen. I morgen skal bli så sjukt bra! Det drar seg jo også veldig mot jula nå, og jeg skal reise hjem til Larvik på søndag. Da kommer jeg hjem bittelillejulaften, og rekker akkurat det som skal stelles i stand til før selve julaften kommer. Så egentlig bør jeg komme i gang med pakkinga snart, for kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg til å pakke med meg mye for den tida jeg skal hjem, hehe. Ha en fin torsdag, dere!

Ja, også møtte jeg på disse to sjukt fine kvinnfolka på Delicatessen!

(Q) Hvordan har deres uke vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg