julaften

God første juledag!

Så var det liksom over, eller romjulen er en utrolig fin tid, men det er liksom litt tomt etter en julaften med masse liv, familie, gaver og mat. Jeg hadde en skikkelig fin julaften, selv om den var noe annerledes. Sånn var det vel for de aller fleste i år, og det er greit. Vi startet dagen med filmer, julefrokost og julegudstjeneste. Så bar det videre til Sandefjord hvor tante og onkel arrangerte årets julaften. Vi spiste ganske tidlig – for vi er en familie med mange småbarn som både legger seg tidligere og er rimelig rastløse etter de pakkene under treet, haha! 
Men vi hadde det så fint, og jeg koste meg med den familien jeg kunne være med. En så absolutt vellykket julaften, tatt i betraktning… Og jeg fikk så mange fine gaver som jeg er så takknemlig for! Da vi kom hjem lenket vi oss til sofaen og så på alle de siste episodene av de ulike kalenderne vi har fulgt med på. En superfin julekveld! Jeg håper dere hadde en god feiring også ♥

(Q) Hvordan feiret dere julaften i år?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg