jobber meg oppover

Heisann!

Ny uke igjen, og jeg har vært på jobb store deler av dagen. Denne uka er det også mye jobb på meg, og jeg har vakter fra 13 – 20 (altså, sover så lange jeg bare kan, drar på jobb, kommer hjem og har litt av kvelden igjen). Men jeg skal prøve å gjøre litt annet enn bare å lenke meg fast til jobbskjermen denne uka. Helene kommer blant annet tilbake fra Larvik og skal være her noen dager, så vi får få til et par koselige kvelder sammen.
I dag hadde jeg faktisk min første reportasje utenfor huset på jobb. I den jobben jeg har i Aftenposten sitter jeg stort sett bare inne og gjør telefonintervjuer. Men i dag fikk jeg dra ut, møte folk og lage en skikkelig reportasje – slik jeg elsker det! Herlighet, jeg digger alt denne jobben gir meg, jeg får prøve så mye, og bare det å kunne rive seg litt løs fra nyhetsdesken var utrolig gøy. Nå skal jeg feire en bra dag med en rolig kveld, hehe. I min stil. Vi snakkes!

a

(Q) Har dere ferie, eller jobber dere?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg