jewls and candles

Et par av mine favoritt-ting. Jeg går aldri en dag uten smykker, og jeg tror jammen meg ikke det går en dag uten at jeg tenner lys heller. Hvert fall ikke nå som høsten er her. Det er lite som er så koselig som et mørkt rom, opplyst av te-, kubbe-, eller duftlys. Kombinert med en god film og et varmt teppe – der har du høstkosen din! De nydelige gulløredobbene er fra Maanesten, og jeg elsker hvordan de er øreringer, men med en tvist. Ringene bruker jeg hver dag, de har jeg arvet av mamma, og selv om jeg foretrekker gull når det kommer til smykker, er disse noe av det fineste jeg har.

(Q) Har dere noen høstfavoritter?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg