jeg skal seile langs norskekysten

Hallo fra et kaotisk hode!
Jeg har omtrent ikke hatt tid til å sette meg ned og tenke over hva som faktisk skal skje fremover. Altså jeg har bare virret rundt og holdt på med mitt uten å fortelle at jeg reiser til sjøs allerede i morgen! Jeg og Maria i klassen min skal fly til Bergen i morgen tidlig for å møte skoleskipet Sørlandet der. Vi skal lage en feature-reportasje av seilskipet, og se hvordan folkene på båten lever og skal tilbringe skolehverdagen (og livet) der i ett år. Det blir så spennende, og vi skal få være med på en seilas fra Bergen til Ålesund som tar oss fem dager. Vi reiser ikke fra kai i Bergen før onsdag, men drar dit i morgen for å komme ombord og i gang. Vi skal filme miljøet der i fem dager, og vi får være med på det de skal drive med. Søndag er vi fremme i Ålesund, og da skal vi ta en natt i byen for å utforske den også – det blir stas! Jeg kan egentlig ikke helt begripe det, og jeg tror ikke det går helt opp for meg før jeg sitter på flyet i morgen. Men herlighet, jeg skal på skikkelig seiltur langs det fineste Norskekysten har å by på, tenk så mye fint vi skal seile forbi! Jeg gleder meg..!

Forresten, sjekk denne nydeligheten som kom i posten i dag. Ja, dere har skjønt nå at jeg er over middels interessert i Mummi, og denne koppen er en limited edition som ikke selges i Norge. Stolt eier, hihi!

(Q) Har dere seilt langs Norskekysten før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg