jeg har tatt piercing

Heisann!

Endelig fredag – i dag er en skikkelig deilig dag. Jeg har endelig klart å komme meg ned i vaskekjelleren her i bygget for å sette på den første vaska selv etter at jeg opererte (no worries, jeg har fått hjelp i mellomtiden heh), jeg har vært på butikken og handlet inn jordbær og digg til fredagskosen, og jeg har ligget langflat og sett de første episodene av den nye sesongen av Vikingane, noe av det beste jeg vet!! Så, denne fredagen bør bare fortsette like bra…

Over til tittelen, i går kjente jeg såpass mye på rastløsheten, blanda med en følelse av å ville gjøre noe nytt (knallgod kombinasjon når man ikke er helt på toppformen), så jeg dro til Gamlebyen og Posh piercing. Jepps, jeg har hatt så utrolig lyst til å ta en eller flere piercinger lenge nå, og i går bestemte jeg meg for å bare hoppe i det. Det er ikke så big deal som det kanskje høres ut som, men jeg tok to helt sjukt fine piercinger i øra. En som kalles ‘mid helix’ og en ‘flat’. Foreløpig er øredobbene små, men når jeg kan bytte dem ut, ser jeg for meg skikkelig strass og gull – akkurat sånn jeg elsker det.
Tidligere har jeg kun tatt vanlig hull i ørene hos frisører, og dette var en helt ny opplevelse for meg. Jeg ville gjøre det ordentlig, og hadde hørt masse bra om Posh piercing – av en grunn! Hvis dere vurderer piercing i Oslo-området, er dette stedet absolutt å anbefale. Gleder meg allerede til jeg skal tilbake og bytte piercingene! Herlighet, dette ble en skikkelig overveldende post, men jeg er så fornøyd! ♥

(Q) Har dere noen piercinger?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg