jeg har mistet styringa

Hei på dere!
Nok en gang har jeg vært ute en tur for å kikke litt i butikkene, og nok en gang har jeg klart å handle masse nye saker. Jeg tror jeg har mistet styringa, jeg. Denne våren har jeg hatt så ekstrem shopping-lyst, og jeg føler liksom jeg har gått til innkjøp av nye ting støtt og stadig. Nå må jeg prøve å begrense meg. Starter nå. 
Men i dag var det markedsdag i Bogstadveien, og det hadde jeg ingen anelse om før jeg kom dit og hele gata var stappfull av mennesker, boder og supertilbud. Lett å ryke på en smell i lommeboka da. Men jeg synes egentlig ikke jeg har vært så aller verst, jeg mener alt har jo vært på salg, og jeg har ikke brukt så veldig store summer totalt. Sier heller at det var et kupp, så kan jeg slippe unna den dårlige følelsen, haha. Men jeg er i alle fall veldig fornøyd med innkjøpene!

(Q) Har dere handlet noe gøy i det siste?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg