intet bedre

Hei! Og god mandag, eller noe i den duren. 
Jeg har hatt en rekordkjedelig helg, eller uke for den saks skyld. Foten min har siden fredag bare blitt verre, og jeg har kun klart å være oppe fra senga i noen få minutter før jeg må legge meg nedpå igjen. Eller eventuelt flytte liket over til sofaen i stua. Det er så monotone dager at jeg holder på å bli sprø. Det går i bøker, serier, smertestillende, klaging og sosiale medier. Jeg liker jo så godt å være aktiv, komme meg ut på turer, gå rundt i Oslo. Det er en enorm kontrast å måtte ligge i senga sju dager i strekk. Jeg synes bittelitt synd på meg selv akkurat nå, det må jeg si, hehe… Jeg har det skikkelig kjipt, men kan ikke annet enn å svelge piller og håpe at smertene gir seg snart, så jeg kan gjøre litt andre ting også. Ha en fin uke 🙂

(Q) Hvordan ser uka deres ut?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg