innevær

God lørdag!
I dag slo jeg min egen rekord når det gjelder å komme seg opp tidlig på morgenen. Halv seks spratt jeg opp av senga. Eller, kanskje ikke spratt, men det var da alarmen min ringte. Sånn er det nemlig når jobbhverdagen er i gang igjen. Men det er egentlig ganske deilig. For jeg startet klokke syv i dag tidlig, og var ferdig kokka to. Da har jeg jo hele dagen igjen! Så planen i dag etter jobb var egentlig å gå litt rundt i byen. Litt sånn lørdagskos. Men været ville det annerledes… FOR et regnvær det har vært her i Oslo i dag! Ikke akkurat egnet for å legge ut på lang vandring. Så enn så lenge holder jeg meg innendørs med varme kaffekopper og gode serier. Så får vi heller se, hvis været bedrer seg, kan jeg alltids stikke ut igjen. Håper lørdagen deres er fin!

(Q) Hvordan tilbringer dere lørdagen deres?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg