innedager

Hei på dere!

Det har vært en litt tung start på uka, været er ikke det samme som det var forrige uke og jeg sitter med en passelig stor samfunnsoppgave foran meg. Vi er i gang med nye oppgaver på studiet, og det er litt ekstra hardt å jobbe med dem når vi kun følger opp pensum, forelesninger og annet hjemmefra… Jeg prøver å motivere meg til å skrive noe samfunnsnyttig, men det er ikke det som frister mest når gode serier ligger ett klikk unna. I dag har jeg i det minste fått gått meg en tur, men både søndagen og mandagen rikket jeg meg ikke utenfor dørstokken. Heldigvis har jeg tatt opp strikkingen igjen! Det er en liten stund siden jeg har strikket noe nå, og det er nesten litt synd at jeg har latt det ligge så lenge, for er det noe som virkelig er perfekt å drive med i disse tider, så er det strikking. Jeg har hatt et genserprosjekt liggende i evigheter, så kanskje jeg klarer å bli ferdig med det innen denne tiden er over? Vi får se, det er i alle fall nydelig å kunne fokusere på strikkingen fremfor alt annet akkurat nå!

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg