ikke tida for å forsere de største hindra

Så var det plutselig søndag igjen.
Jeg føler på en måte at dagene har krysset over i hverandre, og at en uke plutselig virker ganske liten. Tida går fort, og dagene passerer bare, men timene i løpet av dagen virker grenseløst lange. Det er lite som skiller tirsdag fra fredag, og mandag fra lørdag. Det er til å rive seg bittelitt i håret over, men sånn får vi bare leve litt til. Jeg snakket med farmoren min på telefonen tidligere i dag, og vi ble enige om at det er lov å si at dette er ganske kjipe tilstander. Det er sjeldent mye å skryte av, men vi bør heller passe på å skryte av de mindre tingene vi overkommer i løpet av dagen. Det synes jeg er fint å ta med seg – det er ikke nå vi skal forsere de aller største og modigste hindra. Store tanker på en kjedelig søndag, men la oss prøve å ta det med oss inn i uka – god søndag videre! Her er mine små, og litt større, øyeblikk fra hverdagen ♥

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg