ikke akkurat sun(ny)day

God søndag!

Gårsdagen var en skikkelig bra lørdag, sånn etterlengtet bra! Jeg startet dagen med en tur ut i det fine været, og gikk ganske langt. Sånt jeg elsker å gjøre i helgene. Da jeg kom hjem gikk det ikke lang tid før min fine Martine kom på besøk. Vi hadde vår versjon av en ‘kveld ute på byen’ hjemme og innendørs, hehe. Det var taco og drinker og musikk hele kvelden lang. Vi hadde det så himla koselig! 

I dag, derimot, er ikke like fin. Det er skikkelig grått utenfor, og jeg tenkte jeg skulle tilbringe ettermiddagen utendørs, kanskje ta en kafétur. Det må jeg nesten se litt an, for det er ikke veldig fristende å stikke ut i dette været… Nok om været, det er søndag, og søndager er deilige! Ha en fin en 🙂

(Q) Hvordan har deres helg vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg