idyll i Kjerringvik

God mandag!

De siste to dagene har vært ganske grå med noen skikkelige regnskurer. Jeg har vært hjemme og innendørs i dag, med unntak av en legetime tidligere i formiddag. I går, derimot, ville vi komme oss litt ut for å lufte oss. Så mamma, stefaren min, Leah og jeg tok en kjøretur til andre siden av kommunen. Der ligger nydelige Kjerringvik. En plass jeg ikke har besøkt spesielt mye, men som er like vakker og idyllisk som Helgeroa og Nevlunghavn på min side av byen. Vi rakk ikke være der veldig lenge før regnet tok oss, men vi fikk tuslet litt rundt der, og satt på en benk med litt snacks. Det var så deilig å ta en kjøretur til et litt ‘nytt’ sted, Kjerringvik anbefales hvis du er i Larvik/Sandefjord-området! 

(Q) Har dere noen skjulte skatter der dere bor?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg