ice coffee for the sunny days

Sommer = iskalde drikker

Jeg er av den typen som drikker kaldt som varmt, året rundt. Men selv om jeg gjerne kan lage en iskaffe midt på vinteren, er det veldig lite som slår en iskald iskaffe på en varm sommerdag. Jeg er bare helt svak for det.. Jeg tør ikke engang tenke på hvor mange liter iskaffe det går i hver måned, men det blir i alle fall en god del. Det er ikke noe spesiell oppskrift jeg følger, men jeg bruker som regel det som står i kjøleskapet. Hjemme i Larvik har jeg laget karamell-kaffe (sånn kapsel fra nespresso) med vanlig melk og isbiter, mens hjemme i Oslo har jeg litt mer utvalg av kaffesyruper, mandelmelk, havremelk og så videre. Da blir den gjerne ekstra god! Jeg er en skikkelig entusiast, som dere sikkert skjønner. Det er så utrolig digg med en iskaffe når sola står på, jeg tror faktisk det ligger like oppunder min kjære Pepsi Max. Haha, nok kaffeprat.. Men del gjerne deres oppskrifter/varianter med meg!

(Q) Hvordan lager dere iskaffen deres?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg