i rett stemning

God søndag!

Den kjipe influensaen sitter fortsatt i kroppen, og virker ikke som om den har tenkt til å gi slipp sånn helt plutselig… Jeg er veldig lei av å føle meg slapp og sløv hele tiden, og skulle så gjerne tilbragt hele dagen utendørs, gått turer og satt meg i sola. Men jeg orker bare en liten gåtur til nærmeste park, en liten stund i finværet der, for så å slepe meg selv hjem igjen. Haha, høres skikkelig glamorøst ut. Jeg prøver i alle fall å sminke meg og ordne meg litt slik at jeg ikke føler meg like kjip på utsiden. Men uansett hvordan formen min er, kjenner jeg i alle fall påskestemningen skikkelig på omgivelsene. Det er så mange fulle kafeer, folk overalt i parkene. Det er så deilig! 
Jeg må egentlig komme meg ut av sofaen etter hvert, for jeg bør starte å pakke til ei litta påskeferie hjemme i Larvik. Alle har reist hjem for påsken, og jeg er den eneste igjen her i Oslo. Jeg var litt usikker på når jeg tenkte å ta turen hjemover, men har blitt mer og mer sikker på at jeg setter meg på toget i morgen. Da får jeg god tid, mange dager og mye å gjøre hjemme i Larvik. Det blir koselig!

(Q) Hva er deres planer for påskeferien?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg